2018. január 30., kedd

Folytatásra várva


Mára egy a karácsonyfa alatti meglepetések poszthoz hasonló bejegyzéssel készültem nektek. A mai témánk pedig a sorozatok amiknek nagyon várom a folytatását lesz. Nincs is idegőrlőbb annál amikor egy sorozat függővéggel záródik és messze még a következő rész. Szerencsésebb esetben elolvashatod angolul/németül/franciául vagy egyéb nyelven, rosszabb esetben pedig marad a várakozás.

Melyik az az öt könyv ami miatt tűkön ülök?

 

5. Leiner Laura – Iskolák versenye
Megjelent részek: Ég veled (2017)
Kiadó: L&L
Elég sokáig szkeptikus voltam Leiner Laurával, nem értettem mi az a nagy felhajtás a Szent Johanna Gimi körül, hogyan lehet egy könyv(sorozat) ennyire ismert és kedvelt a (nemcsak) fiatalok körében. Aztán elolvastam az első részt, majd a rákövetkezendőeket. Utána odaadtam őket a húgomnak és az anyukámnak is. Nálunk így kezdődött. Azóta minden egyes könyvét ami megjelent olvastam, igaz, én hörcsög módjára teszem ezt. Összegyűjtögetem a megjelent részeket és csak akkor kezdek bele a sorozatba, ha már több mint a fele megjelent. Szerencsére – kopp – kopp – Laura megbízható ilyen szempontból mert általában fél évente jelenik meg könyve. Így azért nem kell a falat kaparni a következő rész dátumáért. Pont ezért bár várom a második részt, még az elsőt sem olvastam, ezért került „csak” az ötödik helyre a sorozat.
Megvásárolnád? Itt és itt megteheted.


4. Elle Kennedy – Off Campus
Megjelent részek: The Deal - Az üzlet (2016) , The Mistake - A baklövés (2017) , The Score- A pont (2017)
Kiadó: Könyvmolyképző
A sorozat harmadik része, A pont már úgy zárult, hogy felvázolta mire számíthatunk a negyedik könyvben. Ugyanakkor nem a hajtépős függővég kategória – legalábbis számomra.
Megvásárolnád őket? Ide kattints. 


3. Penelope Douglas – Fall Away
Megjelent részek: Szívatás (2015), Nélküled (2015)
Kiadó: Wow
Penelope Douglas Fall away sorozata már akkor közel állt a szívemhez amikor még magyarországi megjelenésről szó sem volt. Így hát nagyon megörültem amikor megtudtam, hogy a Wow kiadó elhozza számunkra Jared, Tate és barátaik történetét, a sorozatból két rész meg is jelent, és a Madoc könyve is be lett harangozva, a Nélküled végén egy kisebb részletet is olvashatunk belőle, ám a kiadó körül már egy ideje nagy a csend. Reménykedem benne, hogy tavasszal újra hallunk majd felőlük.
Megvásárolnád őket? Próbáld itt


2. Szirmay Ágnes - Szappanopera
Megjelent részek: Szerelemre castingolva (2016)
Kiadó: Tilos az Á Könyvek
Azt már tudjátok, hogy nagyon előítéletes vagyok a magyar írókkal szemben. Így ennek a könyvnek sem adtam nagy esélyt, végül csak azért került a kosaramba, hogy ne kelljen szállítási költséget fizetnem, úgy terveztem majd elajándékozom. Egy nap azonban mégis elolvastam és nagyon tetszett. Szeretem amikor beláthatunk a kulisszák mögé, Szirmay Ágnes pedig elég hiteles forrásnak bizonyult, mert a Barátok Közt forgatókönyv írója is volt. Tudja miről ír, és úgy tudja átadni, hogy másokat is érdekeljen. A kiadót a molyon többször is kérdezték a következő rész megjelenéséről, de sajnos sosem mondtak biztos dátumot.
Itt megveheted az első részt. 


1. Erin Watt – A Royal család
Megjelent részek: Papír hercegnő (2017), Megtört herceg (2017)
Kiadó: Könyvmolyképző
Már az első részbe is úgy vágtam bele, hogy tudtam a függővégek legborzasztóbb típusával fogok találkozni. Viszont akkora volt a hype a könyv körül, hogy érdekelt én melyik kategóriába tartóznék, a tetszik, vagy utálom típusba. Az előbbi lett, miután elolvastam az elsőt rögtön előrendeltem a másodikat. Reménykedtem benne, hogy ha függővégű lesz ez is, azért nem annyira rossz mint az első. Tévedtem. Nagyot. Bízom benne, hogy az első félévben megjelenik a harmadik része, mert nem véletlenül érdemelte ez a sorozat az első helyet a ranglistámon.
A könyveket itt vásárolhatod meg. 

A borítóképek a moly.hu-ról származnak.

G

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése