2018. február 20., kedd

Aurora Rose Reynolds - Trevor előtt



Nem tudom mennyire leszek népszerű a véleményemmel, nem is volt tervben, hogy írjak a könyvről, de az olvasása után, úgy döntöttem mégis megteszem.


Borító

Mivel egy sorozat második részéről van szó, így nyilván elvárható, hogy legalább egy kicsit hasonlítson az előző
részéhez. Ez pedig érvényesül is. Kiemelném, hogy nagyon tetszik, hogy a tetkók alatti bőrfelület színes, mindig másmilyen színű, ezzel is jelezve, hogy bár sorozat de mások lesznek a főszereplők.

Vélemény
Nem emlékszem pontosan, hogy mikortól volt előrendelhető a Trevor előtt, de az biztos, hogy jó ideje várni kellett rá. Ilyenkor akarva-akaratlanul kialakul bennünk egy kép, egy elvárás a fordítás, a cselekmény iránt. Nos, a könyvnek nem sikerült megugrania az akadályokat, egyiket sem. Kicsit olyan vázlatszerű volt az egész, néhol kidolgozatlannak hatott. Próbálok úgy értékelni, hogy egyáltalán ne spoilerezzek vagy ha mégis akkor ne túl sokat. Volt egy-két történés amit akárhogy nézzünk, akár napokba, hetekbe telhet megoldani, a könyvben mindezt két perc alatt sikerült úgy hogy közben nem is igazán volt részletezve, egyszerűen egy csettintésre minden jó, és minden happy, olyan érzést keltve bennem, mintha hiányoznának oldalak.
Az első rész - a November előtt - végén volt egy hosszabb részlet, amolyan kedvcsinálóként, ehhez a könyvhöz, ami tényleg meg is hozta hozzá a kedvem, és kíváncsian vártam, hogy elolvashassam. Számomra azonban, abban a rövid kis előzetesben sikerült is mindent lelőni amiért vártam ezt a részt. Azt hittem onnan csak építkezni fog a történet, szórakoztató szócsatákkal, izgalmas eseményekkel. Helyette kaptam egy erotikus könyvet, amiben az érzéki jeleneteken kívül, nem igazán volt kidolgozva semmi más. Pedig annyi lehetőséget tartogatott magában, Liz bátyjától kezdve, Billig a magánnyomozóig. Csalódott vagyok mert szerintem volt benne lehetőség csak az írónő nem élt vele. Külön a karakterekre nem térnék ki, csak néhány szóban.  Az előző rész főszereplői Asher és November, ebben a részben is benne vannak, igaz csak mellékszereplőként, hozzák a tőlük már megszokott formájukat. Egy picit reménykedtem benne, hogy kitérünk Liz és November barátságára is, miért a legjobb barátnők, de alig volt néhány közös jelenetük. Trevorral az első részben nem volt semmi problémám, most viszont kicsit úgy éreztem, hogy túl hirtelen, túl alfahím, nagyon sokszor tűnt úgy, hogy ráerőlteti az akaratát a párjára, mindezt a legjobb szándékkal. Liz pedig túl félénk, visszahúzódó – SPOILER amit az anyukája viselkedésével magyaráznak az apukája halála után SPOILER VÉGE - nem áll a sarkára. Igaz miután elfogadja, hogy párkapcsolatban él Trevorral ez változik. Mellékszálként már fel van vezetve a következő rész, Cash könyve, bár az irány amit kaptunk hozzá, nem igazán késztet arra, hogy mindenképp elakarjam olvasni, de mivel Cash a legszimpatikusabb a testvérek közül valószínűleg elfogom.
A végére hagytam azt ami számomra viszont nagy plusz pont, ami lehet nem is szándékos, hogy úgy mint az előző részben is, ebben a kötetben is örökbefogadnak egy kutyát. Felhívva a figyelmet arra, hogy mennyi élet lakik a menhelyeken.
Összességében valószínűleg nekem voltak túl nagy elvárásaim, és lehet ha újraolvasnám már tetszene, de nem ez lesz a kedvenc könyvem a sorozatból.
G
Borító forrása: moly.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése