2019. január 23., szerda

Dentomin fogpor


Az oldal újraindulása óta hoztunk már ajánlót könyvekről, meséről, filmről, azonban – még a szünet előtt sem – nem olvashattatok nálunk szépségápolással kapcsolatos termékekről bejegyzést. A mai lesz az első, és aminek külön örülök, hogy egy magyar termékkel kapcsolatos véleményemet oszthatom meg veletek. 

Szeretem a kólát. A fogaim viszont annyira nem. Valószínűleg a fogyasztása miatt van egy kis sárgás árnyalata a fogaimnak, így általában a fogkrémek választásánál a fehérítési opció az első amit megnézek. A legtöbbel nem is igazán vagyok megelégedve, így mikor szembe jött velem a Dentomin fogpor a vélemények elolvasása után úgy döntöttem kipróbálom. Én a Dm polcain találtam rá, kétféle változat volt, egy sima, nagyobb kiszerelésű és egy kisebb 25 grammos mentás. Az utóbbi mellett döntöttem. 

Nagyjából tisztában voltam vele mire számítsak. A használata nem nehéz, a benedvesített fogkefét bele kell mártani a kis tégelybe majd rendesen fogat mosni vele. Erőteljes súroló hatása miatt maximum heti kétszer ajánlott használni. Mint említettem, olvastam a véleményeket, így csodát ugyan nem vártam, de valamivel hatékonyabbnak hittem. 

Az állaga miatt az első használata elég furcsa volt, mintha homok kerülne a szádba, kicsit kellemetlen érzés marad utána. Jól habzik és nekem úgy tűnt rendesen tisztít is, de sajnos fehéredést nem vettem észre, pedig tényleg komolyan vettem és rendszeresen használtam. A mérete miatt kis helyen is elfér, táskabarát. Felbontás után egy évig használható. Nem bántam meg, hogy megvettem, viszont nem hinném, hogy újra venni fogok.

5/3
Gréti 
A kép saját készítésű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése