2018. március 12., hétfő

Kedvenc feldolgozások



Az alábbi bejegyzésben néhány olyan kedvenc feldolgozásomról olvashattok, amit ismert zenészek készítettek szintén ismert szerzeményekből.


Pentatonix – Hallelujah (Leonard Cohen cover)
Ezt a dalt nagyon sokan feldolgozták már - és ezek közül is számos olyan változat van, amit nagyon szeretek -, de amikor a Hallelujah cover-en gondolkoztam, kérdés sem volt, hogy ezúttal kiket osszak meg. Nagyon jól összehangolták az egész dalt, az meg csak hab a tortán, hogy szerintem a klip is nagyon jó lett. 



James Arthur – Into you (Ariana Grande cover)
Lassan biztosra állíthatom, hogy James nem tud rossz feldolgozást készíteni. Minden ilyen felvétele különleges, és nem számít, hogy az adott szám nem a saját dala, képes a maga képére formálni és a saját stílusát, érzelmeit belerakni.
 


Skylar Grey – Stand By Me (Ben E. King cover) 
A felsoroltak közül jelenleg ez a legújabb kedvencem. Nagyon pozitívan csalódtam ebben a cover-ben, pedig igazából semmilyen elvárásokkal nem indultam neki. Az egész szám annyira kellemes, melankolikus hangulatú, hogyha nem hallgattad még meg, szerintem ne habozz tovább.




One Direction –Torn (Natalia Imbruglia cover)
Amikor a cikk megírása miatt a Torn-ra rákerestem, végül odáig jutottam, hogy nosztalgiázásként több X-faktor élő adásaiban énekelt feldolgozásukat is megnéztem, és nemcsak hogy jó volt visszanézni őket, hanem rájöttem, hogy szinte mindet imádom. Szóval nehéz volt a választás, de végül maradtam az első „közös számuk” -nál a Torn-nál. Viszont nem a mentorházi változatot, hanem egy 2015-ös felvételt választottam. (Mert ez tűnik a leghosszabb változatnak, és így több ideig hallgathatjuk ezt a mai napig megunhatatlan covert.)


E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése