2019. január 11., péntek

Karina Halle - Nem lennék nélküled



Karina Halle-től olvastam már korábban egy könyvet. Az Álomgyár kiadó gondozásában megjelent Túl közel hozzád-ot. Lehetséges, hogy én voltam rossz passzban, vagy tényleg nem a legjobb a könyv, de akkor az a történet egyáltalán nem nyűgözött le. Sőt, annyira nem tetszett, hogy úgy voltam vele inkább elkerülöm az írónő további könyveit.

Sorozat címe: McGregor testvérek történetei 
Hanyadik rész: Első 
Összefüggőek a részek: Más-más főszereplőkkel 
Előző rész:
Következő rész: Elvileg jön, február 20-án 
Korhatár: ? 
Kiadónál megvásárolható:  Katt  


Egy fogadalommal kezdődött minden…
Linden McGregor magas, életerős és veszedelmesen jóképű helikopterpilóta, skót akcentussal. Mellesleg évtizedek óta Stephanie Robson legjobb barátja.
Azonban néhány kapcsolatot nem lehet beskatulyázni, kategorizálni, címkét adni neki.
A húszas éveikben mindketten sokat randiztak San Franciscóban, és amikor már kezdtek besokallni, kitaláltak egy egyezséget: ha harmincéves korukra nem élnek komoly kapcsolatban, összeházasodnak.
Eleinte jó mókának tűnt az egyezség, de ahogy teltek az évek, és a szeretők száma csak növekedett, úgy az alku kezdett egyre inkább valósnak tűnni.
Szex kell. A barátságukra komoly megpróbáltatás vár. Érzelmi hullámvasút elindítva.
Az egyezség mindent megváltoztat.
Karina Halle újabb romantikus könyve bebizonyítja, hogy a férfi-női barátságot csupán egy vékony hajszál választja el a szerelemtől.


Legutóbb amikor a következő olvasmányomat kerestem valami olyasmit szeretem volna amiben legjobb barátok a főszereplők. Így a Nem lennék nélküledre esett a választásom.
Semmiféle elvárásom nem volt a történettel kapcsolatban, úgy álltam neki, az se baj, ha nem fog tetszeni, és csalódnom kell. De nem csalódtam, vagyis igen, de pozitív értelemben. Tetszett a könyv, főleg hogy az elején minden egyes fejezet egy év, amíg el nem érünk a fogadalmukban említett korukig. Így nem volt túlragozva semmi, nem vált unalmassá vagy vontatottá, bár voltak olyan részek, aminek kíváncsi lettem volna a folytatására, de az időugrás miatt csak említve - vagy nem - volt. Stephanie kedvelhető szereplő, nem borzolja fel az idegeidet, bár egy kicsit lehetett volna határozottabb Lindennel szemben, megkímélve minket pár oldal nyálcsorgatástól – lehet, hogy az egy kicsit túl sok volt nekem. Linden bár gazdag családban nőtt fel, nem volt fenékig tejfel az élete, hiába tűnhet is úgy. Lehet, hogy a pénzt nem, de a szeretetet hiányolnia kellett. Imádtam a kettőjük párosát, a humorukat, az évődésüket, a civakodásukat. Szurkoltam nekik, hogy merjenek lépni és kockáztatni.

Aki a legelejétől idegesített a trió harmadik tagja, James. Unszimpatikus volt. Elvileg mindketten a legjobb barátai, Stephanie az exe is, de a  szerető, törődő barát helyett, inkább tűnt kötekedőnek, és rosszmájúnak, aki semminek sem tud igazán örülni. SPOILER Nem igazán tudtam neki megbocsátani, hogy szándékosan intézte úgy a dolgokat, hogy Linden szakítson Stephanie-val. Látta, hogy Linden igazán szereti a lányt, de mivel megakarta leckéztetni, elvenni tőle valamit. Így intézte. Bár a végén vállalja a felelősséget és beismeri. Vajon akkor is megtette volna, ha Linden nem kerül kórházba? SPOILER VÉGE

A borító nem lett a legjobb és a fülszöveg is egy kicsit félrevezető lett, ami miatt lehet, hogy kicsit másra számítasz, mint amit egyébként kapsz. Ám örülök, hogy esélyt adtam a Nem lennék nélkülednek és a tanulságot én is levontam. Egy rossz könyv még nem jelenti azt, hogy az írónőtől semmi sem fog tetszeni. Mindenképp ajánlom, mert egy aranyos, humoros, romantikus történet legjobb barátsággal karöltve. A könyv egy sorozat első része, de a történetek nem összefüggőek, a második rész Linden testvéréről, Bramről és Stephanie barátnőjéről, Nicoláról fog szólni. Őszintén szólva alig várom már. Az Egy lépéssel közelebb címet kapta és elvileg február 20-án jelenik majd meg.
Gréti
Fülszöveg és borítókép forrása: moly.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése