2019. február 23., szombat

Disney-s zenék



Még a Disney tag kitöltésekor jutott eszembe, hogy a Disney számok megérdemelnének egy külön posztot. Így neki álltam, hogy összeszedjem öt kedvencemet, azt hittem percek alatt kész leszek. Tévedtem.  Kíváncsiak vagytok rá, hogy sikerült – ha sikerült egyáltalán – akkor katt a továbbra.


Általában jobban szerettem a sorozatokat, filmeket eredeti nyelven „nézni”, ám ez esetben kivételt jelentenek a Disney mesék. Jobban tetszenek magyarul a dalaik mint eredeti nyelven, bár akad kivétel köztük (Jégvarázs - Legyen hó). Hihetetlenül szép, választékos a magyar nyelv, ami a mesék dalszövegénél nagyon is érzékelhető. Nem voltam könnyű helyzetben miközben válogattam, és időközben rájöttem, hogy könnyebb lett volna egy olyan listát összeállítani amin a nem szerettem dalok vannak. Emellett az öt mellett megannyi kedvencem van még, és ahogy a youtube-on hallgattam őket, egyre inkább jöttek elő azok a dalok amikről megfeledkeztem, de kicsiként szeretem hallgatni. Így nagy nehezen, de az alábbi öt mellett döntöttem, nincs sorrend, a mesék címei alapján állítottam őket rangsorba. Lehet, hogy kellene majd egy másik ilyen bejegyzés is? ;) 
Úgy terveztem, hogy mindegyik videó elé írok pár sort, miért szeretem, vagy esett rá a választásom, de aztán rájöttem, hogy a dalszövegek beszélnek helyettem is.

A szépség és a szörnyeteg - Hol volt, hol nem volt


  Aladdin - Egy új élmény


Az oroszlánkirály II. - Simba büszkesége - Egyek vagyunk


Herkules - Ez nem lehet szerelem


Tarzan - Szívem vigyáz rád


Ha van hasonló listád komment formájában nyugodtan oszd meg velem/velünk.
Gréti

Videók forrása: youtube

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése