2019. február 26., kedd

Várólistás zenei albumok



Az alábbi bejegyzésben három olyan albumról olvashattok, amik a közeljövőben jelennek meg, én pedig már tűkön ülve várom őket.



Tom Walker – What a Time to Be Alive
Megjelenés: 2019.03.01.
Kiadó: Relentless Records
Műfaj: Alternatív, indie

Tom Walker-t a Heartland című számának köszönhetően ismertem és szerettem meg. Noha ez a szám nem kapott helyet Tom hamarosan érkező debütáló albumán, a Leave a Light On igen, ami a másik kedvencemmé nőtte ki magát, már-már talán a Heartland-et is megelőzve. Több olyan dal lesz az albumon, ami már régebben megjelent, de akad olyan is, amit még nem hallottunk. A tracklist-et elnézve én jelenleg a Dominoes számra vagyok a leginkább kíváncsi, de szerencsére már nincs sok idő március elsejéig, és hallhatjuk az egész korongot.


Dean Lewis – A Place We Knew
Megjelenés: 2019.03.22.
Kiadó: Island Records Australia
Műfaj: Indie, pop

Dean Lewis korábbi EP-jéről már írtam az oldalon (ha kíváncsi vagy, ide kattintva elolvashatod), és az akkori dalait is nagyon szerettem, így nem meglepő, hogy a március végén érkező albumát is rettentően várom. Tom-hoz hasonlóan Dean-nek is ez lesz a debütáló albuma, és ugyanúgy lesznek rajta olyan dalok, amiket már hallottunk tőle. Ezek közül az egyik a Waves, ami az eddigi kedvencem Dean-től, így egyáltalán nem bánom, hogy erre az albumra is rákerült. Az album előfutárai egyébként a Be Alright és a 7 Minutes, amik elég jól nyitottak, és hogyha a további számok is ilyenek lesznek, ennél az albumnál sem lehet okunk panaszra.



Walking on Cars – Colours
Megjelenés: 2019.04.12.
Kiadó: Virgin EMI Records
Műfaj: Alternatív, indie

A Walking on Cars első lemeze még 2016-ban jelent meg, és bár én csak később ismertem és szerettem meg őket, már nagyon vártam, hogy mikor jelentkeznek új zenével, így mondanom sem kell, mennyire megörültem a hírnek, hogy április 12-én érkezik a legújabb albumuk, ami a Colours címet kapta. Ugyan a lemezről eddig bemutatott dalok, a Monster és a Coldest Water nem lett rögtön kedvenc, de ennek ellenére is a három érkező album közül a Colours-t várom a legjobban. Remélem, hamarosan az ő zenéjük is megkapja azt a figyelmet, amit megérdemelnének. Ha pedig nem hallgattátok még meg az előző Everything This Way című albumukat, én mindenképpen ajánlom.

Album borítók képeinek forrása: Google 

Eni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése