2019. január 17., csütörtök

Penelope Ward - A legkedvesebb szomszéd



Erről a könyvről nem volt tervben bejegyzés írása. Mondjuk az elolvasása sem volt tervezett. Úgy látszik kezd szokásommá válni, hogy olyan könyveket olvasok, amik elvileg nem fognak tetszeni. Ha egy toplistát kellene állítanom az utóbbi időben olvasott könyvekről, amikről bejegyzést is írtam (Titkok árnyékában, Nem lennék nélküled) elég nehéz helyzetben lennék, mert mind tetszett és mind jó volt. Bátran ajánlom őket ha olvasási válságban szenvedsz. 

Sorozat címe: Nem sorozat
Hanyadik rész: A női főszereplő viszont már szerepelt Penelope Ward - Legdrágább mostohabátyám című könyvében.
 
Összefüggőek a részek: - 
Előző rész: -  
Következő rész: - 
Korhatár: ? 
Kiadónál megvásárolható:  Katt   
Webshopok: 7Books Alexandra Book24 Bookline Libri Líra Rocky

 

Tényleg ​lehet barátság férfi és nő között? 
A váratlan szakításom után arra vágytam a legkevésbé, hogy az új szomszédom az exemre, Elecre hasonlítson – pláne, hogy még nála is szexibb legyen. Viszont a modora és a viselkedése már egyáltalán nem volt olyan megnyerő, mint a megjelenése. El is neveztem magamban Mérges Művésznek. A két kutyája ugatásától pedig képtelen voltam aludni. Így nem is bántam, hogy látványosan kerül, mint aki tudni sem akar a létezésemről.Aztán egy este kiderült, hogy Damien mindent tud rólam. A hálószobám falán lévő lyukon keresztül ugyanis fültanúja volt a terapeutámmal folytatott összes telefonbeszélgetésnek, így az én sármos festő szomszédom jól ismerte a legféltettebb titkaimat. És bár nagyon próbált távol tartani magától, tudtam, hogy ugyanúgy érez irántam, hiszen a szívdobogása nem csal.Azt hittem, Elec már összetörte a szívemet, pedig nagyon is egyben volt, és még hevesebben kalapált Damienért. Csak reménykedhettem, hogy nem ő fogja végleg megsemmisíteni.
Vesd bele magad a sodró történetbe!

Penelope Warddal kapcsolatban elég kusza a kapcsolatom, mint írót szeretném szeretni, de eddig csak olyan könyveket olvastam tőle, amik nem nyerték el a tetszésemet. Én csodálkoztam a legjobban, hogy A legkedvesebb szomszédot képtelen voltam letenni. Nyilván muszáj volt néha, de annyira élveztem a történetet, hogy nehezemre esett. Lehet, hogy azért volt ez a könyv másabb, mint az előzőek, mert itt megtudtam kedvelni, szeretni a szereplőket és szurkoltam, izgultam értük. 

Damien és Chelsea is egy önzetlen karakter volt, de tényleg, nemcsak annak voltak kikiáltva, ahogy sokszor előfordul könyveknél, hogy az éppen okosnak meg bátornak mondott szereplő, minden csak az nem, a cselekmény szerint. A szereplők reálisak, jól vannak felépítve, hihető cselekedetekkel. Nem éreztem azt az olvasás során, hogy olyan nagyon elrugaszkodnánk a valóságtól, és ilyen csak egy könyvben történhet. Azt már említettem, hogy Damien önzetlen, de nem merülnek ki ennyiben a jó tulajdonságai, annak ellenére, hogy elsőre mogorvának és zárkózottnak tűnhet. Ahogy összebarátkoznak Chelsea-vel, úgy ismerjük meg mi is egyre jobban. Szókimondó, ugyanakkor kedves, remek humorérzékkel rendelkezik, határozott, megvannak a saját maga számára felállított szabályok, ám gondoskodó és óvó természet. Örültem, hogy az írónő Damien által felhívja az olvasók figyelmét arra, mire is kell odafigyelned amikor egy randi oldalon ismerkedsz, hogy nem kell mindent rögtön megosztanod magadról vadidegenekkel. SPOILER Számomra az is érthető volt miért próbálja távol tartani magától Chelsea-t. Egy ilyen betegséggel nem lehet egyszerű együtt élni, ahogy a félelemmel sem. SPOILER VÉGE

Chelsea már szerepelt a legdrágább mostohatestvéremben is, így nem indulhat „tiszta lappal”. Ő Elec exe. Bár hivatalosan ez egy önálló rész, nekem mégis folytatásnak tűnik, és mivel Greta és Elec könyve, még a névazonosság ellenére sem hagyott bennem mély nyomokat, így Chelsea karaktere - ha nem is rögtön – de szimpatikus volt. Szépen lassan visszatalál önmagához Damien segítségével, majd harcol a kapcsolatukért.

Az egyik plusz pont Dudley és Drewfus, a rottweilerek miatt jár a könyvnek. Imádtam és hiányoltam őket amikor Jennánál voltak. A másik Ty miatt, remélem ő is kap egy könyvet, szeretnék még róla olvasni, és örülnék, ha a történetében egy kis mellékszerepet kapnának Damienék is.
Kellemes csalódás volt a legkedvesebb szomszéd, remek főszereplőkkel, akik imádnivalóak együtt. Humortól kezdve romantikáig és fülledt jelenetekig minden megtalálható a könyvben. Nem egyszer csalt mosolyt az arcomra. Ajánlom, mindenképpen.
Gréti
A fülszöveg és borítókép forrása: moly.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése