2019. március 16., szombat

Zeneajánló



Az alábbi cikkben néhány olyan számot hoztam, amit az utóbbi időben sokat hallgattam. Akad köztük olyan is, ami lehet, hogy kevésbé ismert, így remélem, ha még valaki nem hallott volna róla/róluk, esetleg ad neki egy esélyt, és belehallgat majd. 





Amikor megláttam, hogy Dan+Shay tavaly megjelent albumán egy Kelly Clarkson-os duett is helyet kapott, rettentően megörültem. Első hallásra megtetszett, és mindemellett fontos üzenetet is közvetít: az életünk sajnos véges, és sokszor ahelyett, hogy élveznénk, megélnénk a pillanatot, másokkal versenyzünk. 



És ha már Kelly Clarkson-ról van szó, mindenképp szeretném megemlíteni a 2017-es Meaning of life című albumáról a Slow dance című számot is, ami abszolút kedvencem volt a korongról. Kelly hangja annyira illik ehhez a stílushoz is, hogy engem rögtön megfogott, és akárhányszor hallgatom, mindig arra gondolok, hogy bárcsak több nézettséget mutatna az a számláló. Megérdemelné!



A country vonalon maradva pedig még egy szám, aminél nagyon sajnálom, hogy nem kap(ott) nagyobb figyelmet. A Maddie&Tae duó számaira is tavaly találtam rá, és a Friends Don’t hatalmas kedvenc lett. Rongyosra hallgattam, és olyannyira megszerette velem a kéttagú együttest, hogy most már a jövőbeli zenéjüket is igyekszem figyelemmel kísérni.



És végül egy olyan dal, ami nagy meglepetésként ért, mert lemaradtam a hírről, hogy Julia-nak új EP-je jelenik meg, de amikor először elindítottam a számot és megláttam, hogy Selena is benne van, hangozzon akármilyen klisésen, tudtam, hogy jó lesz. A dal szövege is az, – sajnos – nagyon sokan tudnak/tudunk azonosulni vele, és zárásként én sem tudok mást mondani, mint Selena a dal végén; szeretem ezt a számot.

Eni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése