2019. február 11., hétfő

Ella Maise - Imádlak, Jason Thorn



Ugyan olvastam a fülszöveget a könyv elolvasása előtt, de nem nagyon maradt meg bennem, hogy miről is fog szólni. Úgyhogy elvárások nélkül kezdtem neki, mindenféle ismeret nélkül. Egy laza, romantikus, humoros történetre számítottam, ami kicsit kiszakít a való világból. 


Szerencsére ezt is kaptam, de annyira magába szippantott a történet, hogy szenvedés volt letenni. Lehet, hogy kicsit felül értékelem a könyvet és engem kapott el nagyon jó pillanatban, de tényleg őszintén tetszett. Aranyosnak találtam, hogy a történet elején betekintést kapunk a kicsi Olive gondolataiba. Úgy „ismerhetjük” meg Jasont, hogy még nem híres, nem rajonganak érte milliónyian, és nem üldözik paparrazik. Nem tudom mennyi valóság alapja van, de érdekes volt arról olvasni, hogyan visznek filmvászonra egy könyvet. Könnyen olvasható, a cselekmény kiszámítható, nincsenek benne csavarok. Tipikus tündérmese a javából, így nekem nem is hiányoztak belőle a nehezítő tényezők. A váltott nézőpontot minden könyvnél szeretem ahol jól van megírva. Így ennél a könyvnél is örültem neki, érdekesebb volt így a sztori. Olive és Jason szerethető főszereplők, olyanok akiket szívesen fogadnék barátaimnak is. Olive legjobb barátnője, Lucy nekem néha kicsit sok volt, de abszolút szimpatikus karakter. A másik barátnő, Charlotte SPOILER már az elején érezhető, hogy nem teljesen kerek nála minden, így nem lepett meg, hogy milyen kis ribi is igazából SPOILER. Örülök, hogy elolvastam és biztos, hogy még többször is fogom. Elég rövidre sikerült ez a bejegyzés, talán a legrövidebb ami a blogon található, viszont ez az a könyv amiről nem tudok mosolygás nélkül beszélni, írni így ajánlom mindenkinek aki vágyik egy kis tündérmesére, vagy csak egyszerűen ki akar szakadni a hétköznapokból.
Felkeltette a könyv az érdeklődésedet?  Akkor a bejegyzés zárásaként megtalálod a fülszövegét és pár webshop linket is.

Sorozat címe: Nem sorozat. Bár Lucy könyve a második résznek is tekinthető (Lucy és Adam főszereplésével), ami már meg is jelent, Akarlak, Adam Connor címmel.
Kiadónál megvásárolható:  Katt (beleolvasó is található)   
Webshopok: 7Books Alexandra Book24 Bookline Libri Líra Rocky


Az első perctől kezdve odavagyok érte…
Jason Thorn… a bátyám legjobb gyerekkori barátja.
Ó, hogy milyen iszonyatosan szerelmes voltam ebbe a fiúba! Ugye milyen romantikus? Ahogy az ember lánya érzi az izgalmas bizsergést, amikor először átéli, amint szárnyra kapnak azok a híres pillangók – és csakis Jason miatt! Csakhogy egyszer véget ér a tündérmese, sárba tiporják az álmaidat, utána pedig biztos, ami biztos, darabokra törik a szívedet is. Ez a fiú pontosan ezt tette velem.
Miután túljutottunk az álmok sárba tiprásán, ő lett az a srác, akit messze elkerültem. Amikor egy szörnyű tragédia történt a családjában és elköltöztek, én készen álltam arra, hogy mindörökre elfelejtsem.
Mára igazi filmcsillag lett belőle. Olyan szupersztár, akiért a nők őrjöngő lelkesedéssel rajonganak. Olyan ez, mint egy valóra vált álom, ugye? Szerintem egyáltalán nem.
Hogy ki vagyok én? Olive, egy újdonsült írónő. Vagyis hát ÉN írtam azt a könyvet, amit filmre visznek, mégpedig Jason főszereplésével! Ezenkívül az internet azzal van tele, hogy én vagyok az a szerencsés lány, akit a szupersztár Jason Thorn hamarosan feleségül vesz.
Most megint azt gondolod, hogy a világ legmázlistább csaja vagyok? Hát nem. Szó sincs semmi ilyesmiről.
Ella Maise, nemzetközi bestsellerszerző első, magyar nyelven megjelenő kötetében kilép a hétköznapok szürkeségéből, és egy varázslatosan romantikus világba repít. 


Gréti
A kép saját készítésű, a fülszöveg forrása: moly. hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése