2019. február 20., szerda

Jóbarátok


Szerencsére szerintem alig van olyan, aki ne hallott volna már a Jóbarátok című sorozatról, ami 1994 és 2004 között futott. Nekem mai napig az egyik kedvenc sorozatom, és azért is született meg ez rövid bejegyzés róla, mert szinte biztosra mondhatom, hogy ikonikus sorozat.

 


Dióhéjban az ismertető: A sorozat hat, a húszas (később harmincas) éveiben járó fiatal (három férfi és három nő) mindennapjait követi nyomon. (Forrás: Wikipédia!)

Számomra a varázsa mindenképpen abban (is) rejlik, hogy hiába láttam már tucatszor a részeket, nincs olyan rész, ami újra meg ne nevettetne, és a mai napig megunhatatlan az egész. Ugyan lassan tizenöt éve vége a sorozatnak, de a viccek, történések most is megállják a helyüket, és ugyanúgy élvezhető minden egyes epizód. A karakterek mind szerethetőek,  elsőre nehéz volna kedvencet írni, de fiúk közül Joey-Chandler páros egyikét, a lányok közül pedig talán Monica-t mondanám, de míg a fiúknál rögtön leszűkítettem kettőre, a lányoknál nehezebben ment a választás, mert mindhármukat szinte ugyanúgy szerettem. (Joey-ra a szórakozottsága, Chandler-re a gyakori nyers humora, Monica-ra pedig a főzésimádat és a tisztaságmánia miatt esett a választásom.)

Az biztos, hogy számtalan olyan vicces szöveg, helyzet van, ami a mai napig eszembe jut, amit sűrűn emlegetek és talán ez is bizonyítja azt, hogy mennyire jó is a sorozat. Eddig is minden idők egyik legjobb sorozatának tartottam, de mióta tavaly újranéztem az utolsó öt évadot, még nagyobb rajongó lettem, és véleményem szerint a Jóbarátok mai napig verhetetlen sitcom kategóriában!

Kép forrása: Google
Ismertető mondat forrása egy az egyben: Wikipédia


Eni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése